Saturday, February 26, 2011

Westlife - As love is my witness

habar nu aveam ca exista o trupa ca asta, si habar nu aveam ca pot canta asa de frumos si asa din suflet. mu exista multe melodii ca astea care chiar iti vorbesc si care iti ating sufletul si care te fac sa plangi. care pur si simplu te emotioneaza.




ma cheama mama asa frumos. cand ma striga pe intreg numele inseamna ca nu e de bine [ si mai ales ca o zice asa cu voce groaza]. dar am ramas masca cand am vazut ca este pe YouTube si ca voia sa imi arate melodia asta . mi-a zis ceva de genu' :hai vino si spune-mi daca iti place melodia asta!". cand a dat drumul la muzica am ramas masca [ mai ales ca era video dala cu lyrics]. am incept sa citesc si sa traduc ceea ce ziceau. doamne. a fost asa de frumoasa melodia si nici nu imi puteam imagina ca exista melodii asa.
uneori este bine sa mai scapi de tot rock-ul pe care il ascult tot timplu :cand sunt suparata, cand sunt fericita, cand sunt nervoasa, si sa in cepi sa asculti melodii dastea. avand in vedere ca m-a facut sa plang din cauza ca pe lumea asta exista atata dragoste, iar eu nu am pe nimeni [iar de multe ori este asa de dureros], si ca eu nu am cu cine sa impartasesc. poate ca pe mama a impresionat-o si mai tare avand in vedere ca il are pe tata. dar daca pe mine m-a impresionat asa insemna ca pe ea la extrem avad in vedere ca ea trece prin asa ceva. 

1 comment:

  1. doamnee.. frt se putea mai rau? nam putut sa ma opresc toata melodia din plans!!:(:x genial.

    ReplyDelete

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤