Wednesday, February 23, 2011

Mi-am adus aminte !!!

acum mi-am adus aminte ca de fapt am vazut filmul A walk to remember.... chiar vara trecuta... la mare... :D
recent a vazut si mary filmul cu gaby.... si tot le-am auzit vorbind despre el... iar gaby a scris pe blogul ei mai detaliat si mi-am adus aminte actiunea si a fost ca un flesh in mintea mea momentul cand se sarutau...





a fost asa de frumos. filmul este cei drept mai vechi, iar actiunea este de nepretuit. este o poveste de dragoste, mai speciala, care a intampinat multe greutati, dar care se termina dramatic [foarte dramatic]...


trebuie vazut.... 
nu vreau sa va zpun cat am plans la sfarsit, pt ca nici nu puteti sa va imaginati... 

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤