Saturday, February 26, 2011

Tinie Tempah - Written In The Stars ft. Eric Turner

melodia asta mi-a placut de la inceput din cauza ritmului, dar peoma cand i-am ascultat cu atentie lyrics-ul mi-am dat seama ca este ceva mai mult. daca o sa va uitati la videoclip, nenea ala de la inceput care canta la pian zice cele mai semnificateive lucruri pentru mine:
Oh written in the stars
A million miles away
A message to the main
Ooooh
Seasons come and go
But I will never change
And I’m on my way.
si chiar asa si este. adica pe  bune nu trebuie sa te schimbi din cauza unor anotimpuri sau ale unor pesoane. trebuie sa ramai cine esti, iar daca acea persoana nu te aceepta asa cum esti tu cu adevarat, trebuie chiar ea sa se schimbe...

trecand peste...

melodia este chiar foarte buna avand in vedere ca imbina [nu stiu exact ce tip de muzica canta nenea ala de la inceput...] muzica lenta cantata la pian din tot sufletul, cu cea R & B, [din care nu prea se intelege nimic cand canta :))]... dar mesaju oameni buni... MESAJU'


[PS: e bine sa citi printre randuri]...


1 comment:

  1. niciodaata nu ma satur sa o ascult:x cam cum am facut cu "club can't handle me" e geniala:x:X si videoclipu' nici nu mai spun.

    ReplyDelete

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤